Klantenservice
0
Sluiten

    Contact

    Meest gestelde vragen

    1. Wat is de levertijd van mijn order?   

     

    Bij elk product op de website wordt de levertijd weergeven. In de meeste gevallen is dit ‘voor 15:00 uur besteld, volgende werkdag bezorgd’. Als u voor 15:00 uur bestelt, ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag mits de producten in ons magazijn op voorraad liggen.

    2. Waarom duurt een levering soms wat langer? ​  

     

    Als wij uw bestelde artikel(en) niet op voorraad hebben, kan het soms wat langer duren voordat u uw bestelling ontvangt. In dat geval bestellen wij het product bij onze leverancier. Zodra wij het product hebben ontvangen, sturen wij het direct naar u op. Wanneer het product niet op voorraad is, staat op de website een levertijd van bijvoorbeeld: 3 – 6 werkdagen. Betreft het een artikel met meerdere variaties. Vergeet dan niet om de juiste variant aan te klikken om de juiste levertijd in te zien.

     

    Besteld u een grote hoeveelheid van een bepaald artikel? Houdt er dan rekening mee dat het mogelijk is dat onze voorraad niet toereikend genoeg is en dat de levertijd langer kan duren dan staat aangegeven op de website bij het artikel.

    3. Wat kan ik verwachten als ik artikelen bestel die niet op voorraad zijn?   

     

    Wij houden uw order in de gaten en zodra onze leverancier aangeeft wanneer wij het product gaan ontvangen, informeren wij u over de verwachte levertijd. Zolang u uw bestelling niet heeft ontvangen, sturen we u wekelijks een update per mail.​

    4. Ik heb geen Track & Trace code ontvangen via de e-mail?   

     

    Wat vervelend dat u nog niet de juiste gegevens heeft ontvangen. Momenteel werken wij hard aan het proces van Track & Trace en doen wij ons uiterste best om alle klanten een e-mail te versturen met de juiste Track & Trace informatie. Het kan voorkomen dat u geen e-mail ontvangt. Wij vragen u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.

    5. Ik heb het verkeerde product besteld, kan ik het ruilen?   

     

    Jazeker. Binnen 30 dagen kunt u uw bestelling retourneren. Check hier alles over retourneren.

     

    Contactformulier

     

     

    BEL ONS

    Voor vragen over uw order of levering kunt u telefonisch contact met ons opnemen.
     088 730 5800

     
     

    « terug

     

    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »